تاسیسات هسته‌ای ایران خلل‌ناپذیر است

آیا از وبلاگ راضی هستید؟

آمار مطالب

کل مطالب : 266
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 31
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 109
بازدید ماه : 2641
بازدید سال : 6193
بازدید کلی : 68826

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان حامیان سید علی خامنه ایو آدرس iraneslami.m.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : محمدحیدرزاده
تاریخ : 16 / 11 / 1391
نظرات

 

 

خبرنگاران، امیر سرتيپ "شاهرخ شهرام" معاون اجرایی قرارگاه پدافندهوایی خاتم‌الانبیاء درخصوص تهدیدهای رژیم صهیونیستی و آمریکا مبنی بر هدف قرار دادن تأسیسات هسته‌ای ایران گفت: تاسیسات حیاتی، از جمله تاسیسات هسته ای، بخشی از ماموریت ویژه و خاص ما است و از این حوزه ها به صورت ویژه ای دفاع می کنیم.

وی افزود: برای ما مهم نیست که رژیم صهیونیستی یا هر طرف دیگری برای حمله به تاسیسات هسته‌ای ما برنامه‌ریزی کرده باشد؛ بلکه برای ما ورود یا نزدیک شدن به مرزهای جمهوری اسلامی ایران مهم است.

شهرام تأکید کرد: ما امروز به این توان دفاعی رسیده‌ایم که مراکز حیاتی به ویژه تاسیسات هسته‌ای را کاملا خلل‌ناپذیر و نفوذناپذیر کنیم؛ و این مسأله را در رزمایش‌های مختلفی آزموده‌ایم و سلاح‌ها و تاکتیک‌های مختلف را به کار بسته و آزمایش کرده‌ایم. به فضل الهی به این باور رسیده‌ایم که با سامانه دفاعی ساخت داخل بتوانیم از این مراکز حساس در کشور به نحو احسن دفاع کنیم.

معاون اجرایی قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء در خصوص اقدام ترکیه در نصب سامانه‌های پاتریوت گفت: این حرکت‌ها، اقداماتی فسیل و نخ‌نما است. آن‌ها جز القای ایران‌هراسی در میان کشورهای منطقه، کار دیگری نمی‌توانند بکنند.

وي اظهار داشت: البته این گونه تحرکات نظامی از نظر ما غیرقابل قبول است، و ما نمی‌پسندیم کسی با این‌گونه اقدامات، امنیت منطقه را به خطر بیندازد.

شهرام افزود: حضور نیروهای نظامی بیگانه در کشورهای همجوار ما نه تنها امنیت خود آن کشورها را به خطر می‌اندازد، بلکه امنیت منطقه را نیز خدشه‌دار می‌کند.

وي تأکید کرد: این‌گونه اقدامات تنها با هدف ایران‌هراسی صورت می‌گیرد، و گرنه ما در این حوزه خطری احساس نمی‌کنیم، و مطمئن باشید که این جابجایی‌ها اگر موجب تهدید کشورمان شود، پدافند هوایی برای تک‌تک آن‌ها برنامه دارد.
 


تعداد بازدید از این مطلب: 1142
|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








سلام ممنونم از انتخاب و بازدید شما. گتوند شهر دین،دانش،دلیری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود